Být či nebýt viděn - aneb jak zaujmout pozornost zákazníka

Reklama společnosti, podniku či provozovny může mít v dnešní době mnoho podob a oslovování potencionálních klientů může probíhat různými cestami. My vám dnes ukážeme, jak ze statické reklamy udělat dynamickou, jak být lépe viděn a jak efektivněji oslovit své nynější i budoucí zákazníky.

Být či nebýt viděn - aneb jak zaujmout pozornost zákazníka

Digitální zobrazovací zařízení jsou umístěna ve veřejných prostorech kvůli zobrazení informací, popřípadě navigace, ale ve většině případů plní reklamní účel. A jejich výhoda oproti statické reklamě? Obrazové informace se vám obměňují okamžitě. Nemusíte čekat na nikoho, až vám přijde vyměnit tištěnou verzi. Zobrazit se vám může několik informací či spotů na jednom přístroji. Nastavíte si sami časovou osu. Od rána můžete například propagovat polední menu a odpoledne lákat na to večerní. Reklama či informace jsou stále vidět, ať je světlo nebo tma.

A jaké máte dnes možnosti? 

Největším trendem jsou dnes LED obrazovky, které se díky univerzálnosti dokáží maximálně přizpůsobit přání zákazníka. Mohou být jak interiérové, tak exteriérové, zodolněné, v různých velikostech od metru čtverečního až po fotbalové hřiště. Velkou zajímavostí jsou transparentní modely, které je možné umístit na dnes již tolik běžné, sklem obalené, kancelářské budovy. Technologie v dnešní době pokročila tak daleko, že jediným omezením bývá hranice fantazie zákazníka.

Jemnost, ale i velikost se volí dle pozorovací vzdálenosti a to od 16mm mezi jednotlivými pixely, vhodnými na velkoplošné stěny, tedy pro pohled z dálky, až po 0,7mm určené pro pohled z blízka. Volba rozteče ovlivňuje celkový divácký zážitek a tím i WOW efekt. Samozřejmostí je odolnost vůči vodě, prachu a podobně tam, kde to situace vyžaduje. LED obrazovky mohou být i asymetrické, kdy samotný nápad může kolemjdoucího zaujmout více než samotný zobrazovač. Díky jejich univerzálnosti a možnosti skládání, jako kostičky z lega, lze vytvořit pravidelné i nepravidelné tvary.

Novinkou nejsou už ani dynamické zobrazovací plochy, kdy se samotné „kostky“ pohybují v prostoru a řídící elektronika na nich průběžně upravuje obsah tak, aby vypadal staticky. LED obrazovky už dávno neplní jen informační funkci, ale stále častěji se stávají estetickým prvkem každé výlohy, vstupu do budovy, všude tam, kde potřebujete zaujmout. Někdy mohou navodit akční atmosféru, jindy vám vykouzlí úsměv na tváři nebo vám pomohou relaxovat navozením příjemné atmosféry místo použití ambientního osvětlení.

Na závěr je také důležité zmínit, že LED obrazovky jsou čím dál víc fi nančně dostupnější a nejedná se již o tak velkou fi nanční investici. Desítky našich reprezentativních instalací v České republice a na Slovensku se mohou stát inspirací právě pro vás. Neváhejte nás kontaktovat pro více informací.

NAVRHNEME VÁM ŘEŠENÍ NA KLÍČ

Hledáte technologického partnera? Neváhejte se na nás obrátit.

šipka nahoru